Pages


Wednesday, April 7, 2010

Anugerah :D



Rules and regulations:

1.Thank and link the person who gave you the award.

2. Pass this award to 15 bloggers you recently discovered.

3.Contact the blogger and tell them they've won the award.

4. State seven things about yourself.



OK. Pertama sekali, beribu2 sugus terima kasih kepada
Sabby sabrina kerana telah memberi award ni kepada saya :) (first time dpt award online nih, kagum2 :D)

Kemudian, sesi bercerita. (asal pelik sgt ayat ni?)



7 perkara yang mungkin anda tidak tahu atau dah tahu tp sengaja buat2 tak tahu pasal diri saya :



1. Saya sangat gemarkan kucing.
Kucing itu adalah satu spesis yang sangat comel! Bagi jela segala jenis kucing,belang2 ke tompok2 ke gemuk2 ke buncit2 ke mesti saya rasa geram, rasa nak pegang2 picit2 pijak2 belai2 kucing tu. Tapi kalau yang jenis gebu2 bulu tebal tu preferable la. haha. Kitorang kat rumah panggil kucing 'anyau'. Comel kan? hahahaha


2. Saya rasa pelik dengan orang yang takut dengan kucing.
Padiaaaa diorang ni? Kucing tu dah la kecik je comel muka innocent, apasal korang yang 4 kaki lebih tinggi dan 2 kaki lebih lebar daripada kucing tu nak rasa takut dengan die? Korang tak tengok ke muka puss in boots dlm cite Shrek yang memang kiyut nak mati tu? Tak rase comell ke wehh?? Kucing tu tak hingin pun nak gigit korang ok. "Tak sedap pun gigit manusia. Baik makan friskies, boleh gak buncitkan perut," kata kucing kepada manusia. Ishh tak paham betul la dengan golongan sebegini. *emo* haha


3. Saya tak reti nak describe diri sendiri.
Heheh. Sebab tu la saya postpone nak tulis entri ni sebab tak tau nak cakap ape sebenarnya. hahahaha. Saya akan rasa teruja dan gembira bila dengar orang lain cerita pasal perangai atau habit saya (tp kalau mengutuk tu tak bape nak happy la, haha). Bila kawan2 saya cakap sesuatu pasal diri saya, mesti saya akan cakap, "oh, aku camtu ehh??" Gila tak memahami diri sendiri wehh. hahaha


4. Badan saya punya metabolism rate sangat tinggi.
Ni adalah salah satu sebab kenapa saya tak gemuk2. Penat la, dah makan banyak2 last2 kena pegi toilet banyak2 kali jugak. Letih tul. haha.


5. Saya sangat suka Korea.
Tak kisah lah artis ke bahasa ke negara ke lelaki handsome ke semua ttg Korea rasa cambest je. hurhurhur. Even kalau kat rumah saya suka tgk channel KBS World . Habis semua orang dalam rumah termasuk abah saya kena layan korea. Hahaha. Lepas tu haritu dah poww abah beli buku Korean for Beginners yang berharga RM80. Ngeh3


6. Saya adalah seorang pelajar IIUM.
Alaa, iium.. ada kat PJ, Nilai, Gombak & Kuantan. tak tau ke? International Islamic University Malaysia tu.. Tak tau jugak? uia la senang cerita.. huhu


7. Saya seorang yang cantik.
Yang ni mungkin semua orang di luar sana dah aware of it, cuma saje je buat2 tak tau. Betul takk? haha. Eh.. segan la nak cakap. Tapi saya rasa saya cantik. Well, cantik kan sesuatu yang subjektif (tukar sket ayat artis, "seksi tu kan subjektif"). Tak kisah la cantik dari segi apa (dalaman atau luaran) tapi saya tahu saya cantik kerana ciptaan Allah tu semua indah2 belaka (cewahh, haha). Dan saya rasa semua orang pun ada kecantikan yang tersendiri. Is it or not? (intonation ala2 perempuan arab). Nama award ni pun beautiful blogger award kan? It's obvious then. heheee joking. Hmm saya tahu lepas baca ni, mesti sume akan cakap "bajet tul minah ni.." but who cares? nak puji diri sendiri sila la buat jgk entri sendiri di blog anda. hahaha



Ps: tak tau nak tag sape sbb semua blog dah lame discover. (alasan) mihihihi~
pss: yang no 7 rekaan semata2. sila jgn jadikan ia sbg bahan gosip. hohoho

6 comments:

  1. yg no 2 dgn no 7 tuh mmg menimbul kan kontroversi ye. hahhaahaha

    ReplyDelete
  2. haha mai. ni hiburan mate je. opss, kau pun takut kucing kah? ampunn, hihi

    ReplyDelete
  3. hahahhaha i loike no 7 so damn much hakhakhak kite canthek an! XD perah santan lahhh kamoo haha dont no 2 tho kucingbinatang buas kot haha

    ReplyDelete
  4. wah,ske sgt label ko.'sabby'.
    terharu.ngee~ :D

    ReplyDelete
  5. shuque: yea kita semua cntikk! haha xD


    sabby: ngeee suwiiit x aku? muimuimui

    ReplyDelete

flickr stream.

www.flickr.com
frzee's geoforest park photoset frzee's geoforest park photoset

Followers