Pages


Wednesday, August 18, 2010

what i really want

now is..







a CAR.

aah keta. KERETA. alaaa yang ade pintu & bumbung pastuh ade 4 roda boleh isik 6 org skali dlm tuh pastu ade air cond tak payah pakai kipas de kalau paneh.

nak tau kenapa?

sebab kulit dah over tanned. yela dah hari2 jalan keliling imc yang tak penah terfikir nak buat laluan pejalan kaki berbumbung. drpd bazir duit buat bangunan besar2 aku rasa better buat kemudahan awam macam ni. kurang2 dpt gak pahala. kan?

balik rumah je mesti sumorg ckp kaler aku semakin manis sekarang mengalahkan kicap cap kipas udang. haha. tapi haritu takde plak family aku kutuk2 aku sgt, maybe sbb muke aku exhausted nak mati naik bus 5 jam? *ohh nape firefly dh xde flight from kuantan??*

dapat kelisa pun cukup la.. *haha demand takk*

tapi satu je lah problem nye..



LESEN L je wehh. bile ntah nk gi JPJ test. dh expired nanti kot baru leh buat. haihh renew license kena guna duit lagi. distinction tul la..






so close yet so far away.. what a life.

No comments:

Post a Comment

flickr stream.

www.flickr.com
frzee's geoforest park photoset frzee's geoforest park photoset

Followers